czester czester
30
BLOG

Bartkowi Węglarczykowi-to nie byli nowi Pythoni;) Mam ja lepszyc

czester czester Kultura Obserwuj notkę 2

Przeczytawszy wpis pana Węglarczyka na jego blogu ,o nowych Pythonach z SNL, nie mogę nie zaprotestować. Może i są dobrzy, ale to nie jest ten typ humoru - tak mi sie chociaż wydaje.

Mam za to lepszych, świeżutkich nowych amerykańskich do cna Pythonów, którzy zwą się The Whitest Kids U Know. I nie są chyba w ogóle znani w Polsce.

Ale żeby nie być gołosłownym,parę ich kawałków:

1. Piosenka swawolna o Hitlerze .

2. Opowieść o pijanym ojcu i prezencie

3. Piosenka o zapomnianej miłości 

4. Jak naprawdę zginął Lincoln? 

5.Jak fajnie jest w szkole 

6.Jak zmienić sobie tatusia? (piosenka) 

7. O galonie PcP

8. I finalnie chyba najbardziej w stylu Pythonów: O kulturze wojny 

 To właśnie są nowi Pythoni moim skromnym zdaniem-z dwóch powodów- śmieją się ze wszystkich i ze wszystkiego (często jadą po bandzie), no i sam humor jest mocno abstrakcyjny.

Nawet jeżeli Was nie przekonałem, że sa lepsi, chyba przyznacie mi rację, że warto zapoznać się z tymi chłopakami.

Ps: Czy wiecie jak powstają filmy ?

czester
O mnie czester

Jestem nieznośny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura