czester czester
45
BLOG

Barbura drugi strzał w stopę - mojej muzie

czester czester Polityka Obserwuj notkę 4

Chciałbym być jak Eli Barbur. Serio. W młodości podrywać piękne kobiety, pić piweczko, jeździć kabrioletem poniemieckim długimi rajdowymi. Chciałbym - ale przede wszystkim chciałbym pisać świetne teksty. na przykład takie, jak "Drugi strzał"

Tak więc postanowiłem skopiować swego Mistrza , podkraść jego idee - i napisać tekst w sposób podobny - cytując anonimowego człowieka z forum i z lekka się na nim wyżywając.

Ba, nawet na ten sam temat piszę - na temat "Strachu".

Krok pierwszy - wchodzę na blog Deborah Lipstadt.

Krok drugi - kopiuje jeden z tekstów tam umieszczonych , powiedzmy przez kogos o nicku FAIRPLAY:

"If the Germans had not invaded Poland, then eventually the Poles would have organised their own pogroms or took part in acts intended to force Jews to leave Poland.

The Poles slogan - Poland for the Poles is a vote winner, as was the German slogan 'One Volk, one Reich, one Fuhrer'. We might deplore it, we might try to reason with these people - but who wants to argue with a man with a loud voice, bad manners, highly impulsive and carrying a gun.

The Holocaust tells us the truth about mankind and we need to accept that using gas and building gas chambers was always at the back of Hitlers mind. The Poles knew what was going on [re the camps] and it did not stop them from colloborating with the Nazis.

Denying it won't do them any good because the evil they did lives on in hundreds of survivors diaries and printed works.
"

krok trzeci - nieudolnie staram się go przetłumaczyć, bo to w końcu polskie forum. No to let`s go:

"Gdyby Niemcy nie dokonały inwazji na Polskę, wtedy najprawdopodobniej Polacy urządzili swoje własne pogromy albo wzięli udział w aktach zmuszających Żydów do opuszczenia Polski"

Ok, zmachałem się, staram się tylko pokazać z czym mamy do czynienia.

Krok czwarty - kopiuje z wpisu Mistrza ostatnie zdanie:

"Nie jest to raczej robótka „copywriterów”, lecz autentyk odsłaniający głębię problemu; ciekaw jestem niezwykle Waszych opinii w tej frapującej kwestii"

 

Czy jestem już na SG?

czester
O mnie czester

Jestem nieznośny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka