Rabi Jaszua Pantocrator, Wszechwładny, założyciel i bóg sekty Judaismu - Nasarenismu
Rabi Jaszua Pantocrator, Wszechwładny, założyciel i bóg sekty Judaismu - Nasarenismu
Czterdzieści i Cztery Czterdzieści i Cztery
157
BLOG

Zło i wredność religii Jaszua

Czterdzieści i Cztery Czterdzieści i Cztery Polityka Obserwuj notkę 0

Jaszua·ski kapłan Andrzej Luter zadał pytanie:
"""Dlaczego ja - chrześcijanin - mam kogoś zwalczać?" ""
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,13335505,_Dlaczego_ja___chrzescijanin___mam_kogos_zwalczac__.html

Oto jest odpowiedź moja, świętego Kunrada Czterdzieści i Cztery:

Czciciele israelskiego boga Jaszua zwalczają innych dlatego, bo taka jest bardzo długa tradycja religii rabiego Jaszua,Jezusa, dawnego założyciela religii Nasaren·ismu,Jaszua·stwa - sekty Judaismu sprzed dwóch jar·tysięcy.
Jaszua·stwo to religia zła, a Jaszua·wcy to zli ludzie, i właśnie dlatego od wieków prześladują innych ludzi i narzucają im podstępem, terrorem i przemocą, poglądy na świat ich israelskiego rabiego Jaszua.

Jaszua·wcy od wieków "zwalczają" innych ludzi, inne narody, inne kultury, inne religie, inne style życia, inne sposoby myślenia, zwalczają wolność innych ludzi, posuwając się przy szerzeniu ich władzy i wpływów do wielu zbrodni i zniszczenia, bo taka jest doktryna ich złego boga, rabiego Jaszua.

Ludzi i religie trzeba poznawać i oceniać nie po pięknych i pustych, oszukańczych słowach, ale bo ich rzeczywistych czynach i skutkach.
To, czy drzewo jest dobre, poznaj po owocach jakie wydaje!

Pytanie, które by pochodziło od czciciela rabiego Jaszua, a które by mnie zaskoczyło i zdziwiło, to raczej pytanie odwrotne:
"Dlaczego ja - chrześcijanin - mam nikogo NIE zwalczać i być tolerancyjny?"

"Patrz! – ha! – to dziecię uszło – rośnie – to obrońca! Wskrzesiciel narodu;, Z matki obcej; krew jego dawne bohatery; A imię jego będzie czterdzieści i cztery." "Któż ten mąż? — To namiestnik na ziemskim padole. Znałem go, — był dzieckiem — znałem, Jak urósł duszą i ciałem! On ślepy, lecz go wiedzie anioł pacholę. Mąż straszny — ma trzy oblicza, On ma trzy czoła. Jak baldakim rozpięta księga tajemnicza Nad jego głową, osłania lice. Podnóżem jego są trzy stolice. Trzy końce świata drżą, gdy on woła; I słyszę z nieba głosy jak gromy: To namiestnik wolności na ziemi widomy! On to na sławie zbuduje ogromy Swego kościoła! Nad ludy i nad króle podniesiony; Na trzech stoi koronach, a sam bez korony: A życie jego — trud trudów, A tytuł jego — lud ludów; Z matki obcej, krew jego dawne bohatery, A imię jego czterdzieści i cztery. Sława! sława! sława!" -- Adam Mickiewicz, "Dziady, część III sc.5."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka