czubas czubas
163
BLOG

Blogerzy audiotele czyli konkurs Onetu.

czubas czubas Polityka Obserwuj notkę 9

Zorientowałem się niedawno, że istnieje konkurs nielubianego przez salonową większość Onetu na blogera roku.
Piszę "zorientowałem się", bo w sumie nie śledzę tego z uwagą.  A na Onet zaglądam jeszcze rzadziej niż na Salon24.

Zaintrygowaly mnie jednak notki kilku blogerów, którzy osobiście od Onetu i owego "chłamu" odcinając sie nawołują jednocześnie do głosowania na siebie za jedyne 1,22 zł brutto...

Śmieszy nieco owa dwoistość blogerskiej duszy.

Z jednej strony werbalna dbałość o zasady i pryncypia, narzekanie na oficjalne media - z drugiej - olbrzymie pragnienie poklasku i nagród...

Czyżby z blogerami było podobnie jak z krytykami?
Podobno krytyk to taki pisarz, który sam nie potrafi niczego stworzyć, ale chętnie innych obsmaruje....

Czyżby bloger był takim niespełnionym publicystą?

Poguglowałem nieco i znalazłem, że blog roku 2008 wygrała czternastoletnia dzieczynka, która pisała o zmarłym ojcu.

Pewnie było to przynajmniej szczere.

Ciekawe, co też nowego pokaże blog roku 2009...

czubas
O mnie czubas

Zwolennik wolnego rynku - im mniej władzy urzędnikow - tym lepiej. Także fan piłki nożnej - zwłaszcza lig angielskiej i hiszpańskiej. Nie czytam blogerów-cenzorów, którzy usuwają krytyczne teksty, banują, bo nie potrafią odpowiedzieć na krytykę. Jeśli ktoś publikuje blog ale nie zgadza się by jego tezy podlegały krytyce powinien to jasno stwierdzić. Nie lubię chamstwa ale nie lubię też i cenzury. Nigdzie na świecie nie ma mediów obiektywnych i niezależnych - nie będzie więc ich też i w Polsce.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka