czubas czubas
742
BLOG

Polska to chamstwo, przestępczość, narkotyki i alkoholizm. Jedz

czubas czubas Polityka Obserwuj notkę 14

Jak donosi Wyborcza, Piotr Kalwas - współtwórca serialu Świat według Kiepskich ma już dosyć Polski.

Uważa, że nie jest to kraj bezpieczny, odpowiedni do wychowywania jego kilkuletniego syna.

Kalwas kilka lat temu przeszedł na Islam.  Mówi, że "W Polsce przeszkadza mi wszędobylskie, wszechogarniające chamstwo. Ludzie są z roku na rok coraz bardziej agresywni i prostaccy. Zanika elementarna kultura."

"Islam wprowadził harmonię, szczęście i pogodę ducha. A byłem wychowany w katolickim domu. Wysyłano mnie do kościoła, na pokaz. Zniechęciłem się. Odszedłem do innej religii, bo chciałem, by uporządkowała moje życie. Mierząc skalą zachodnią, islam wprowadza w życie dryl"

" Narkotyki i alkoholizm. Na tych dwóch fundamentach wznosi się obecnie kultura Zachodu. W Egipcie nie ma narkomanii w szkołach, nie ma problemów z pijaństwem, nie ma przestępczości na ulicach. Życie koncentruje się wokół rodziny. Jest bardzo mało dyskotek. Nie ma clubbingu, nie ma seksu w parkach."

"w Egipcie koszty życia są pięciokrotnie niższe niż w Polsce. Metr mieszkania w dobrej dzielnicy w Aleksandrii kosztuje 1-1,5 tys. zł. Nie ma czynszu: płaci się tylko za światło, wodę, gaz, telefon."

http://wyborcza.pl/1,88975,5702592,Wspoltworca_Kiepskich_wyemigrowal_z_Polski.html

Nigdy w Egipcie nie byłem, nie wiem więc na ile życie tam jest przyjemniejsze i bezpieczniejsze niż w Polsce.

Być może.

Wiele osób na tym forum jest bardzo przywiązana do Polski, jej tradycji, obyczajów, kultury i religii katolickiej.

Czy uważacie, że dla dobra dzieci warto i powinno się emigrować, zwłaszcza do krajów tak odmiennych kulturowo od naszego?

Czy chronienie pięciolatka przed polskim chamstwem, przestępczością i narkotykami to wystarczający powód by zostać muzułmaninem w Egipcie?

 

czubas
O mnie czubas

Zwolennik wolnego rynku - im mniej władzy urzędnikow - tym lepiej. Także fan piłki nożnej - zwłaszcza lig angielskiej i hiszpańskiej. Nie czytam blogerów-cenzorów, którzy usuwają krytyczne teksty, banują, bo nie potrafią odpowiedzieć na krytykę. Jeśli ktoś publikuje blog ale nie zgadza się by jego tezy podlegały krytyce powinien to jasno stwierdzić. Nie lubię chamstwa ale nie lubię też i cenzury. Nigdzie na świecie nie ma mediów obiektywnych i niezależnych - nie będzie więc ich też i w Polsce.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka