Czujny Czujny
650
BLOG

Ania....nie ma już takiego głosu

Czujny Czujny Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Nowy Rok a mnie po sylwestrowej nocy frustracja ogarnęła muzyczna. Tandeta, kicz i tekstowy dramat. Nie ma już artystów przez duże A. Teksty o niczym, niektóre po prostu żenujące. Muzyka umpa, umpa. Pawie pióra i gołe tyłki. To wszystko co dzisiejsi tzw. wykonawcy są w stanie nam zaoferować. Na szczęście można znaleźć odskocznię od tego całego badziewia. Nie jestem przesadnym romantykiem ale ilekroć słucham piosenek Anny German odpływam....Jedyna Artystka, która potrafiła malować głosem. Nawet gdyby to było tylko "lalalala" to jestem pewien, że wszyscy słuchaliby jak zauroczeni. Ta niesłychana lekkość. Zawsze gdy oglądam odnoszę wrażenie, że Anna German ma w środku jakieś ogromne instrumentarium muzyczne i to ono gra a pani Anna tylko porusza lekko ustami. Klasa, niebywała skromność i uroda. Jej głos zawsze mnie zaczarowuje. Ech,  nawet Bóg się zasłuchał i zapragnął ją mieć wcześniej u siebie. Straszny z Ciebie egoista Boże....

"

 

 

 

 

 

 

 

 

Czujny
O mnie Czujny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości