DANIELA DANIELA
110
BLOG

Nagość

DANIELA DANIELA Rozmaitości Obserwuj notkę 15

Co się dzieje, kiedy patrzysz jak zrzucam z siebie kolejne ubrania?

Wyobrażam sobie, że jestem rozgrzanym piaskiem, na którym twoje patrzenie rysuje portret.

W końcu jestem naga.

Wyciągasz ręce.

Nie potrafisz mnie dotknąć.

Jestem taka śmieszna, kiedy drżę.

Myślę, że to szczęście. Jestem zawsze tutaj. Tylko tutaj. Tylko raz. Bez powtórzeń.

Siadasz na blacie biurka.

Czekasz aż pozbieram z podłogi swoje rzeczy.

Zamykam oczy. Widzę siebie nagą.

Wiesz już. Moje ciało jest gorzkie. Dojrzałe jak owoc.

Jesteś głodny.

Pod podłogą szumi telewizor.

Dzisiaj nie potrzebuję kurtyny. Jestem absolutem.

Jest coraz głośniej.

Wszystko staje się dotykalne.

Uderzasz palcami.

Drewno kocha twój dotyk.

 

 

DANIELA
O mnie DANIELA

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości