leonid Dedenov
leonid Dedenov
sunczy sunczy
193
BLOG

Деякі подробиці!

sunczy sunczy Rozmaitości Obserwuj notkę 9
Продовжую свій експеримент щодо нового блогу на Європейській майданчику ! Майданчиком в рунеті і уанеті
називають сервіс , на якому можна заводити блоги . Вважаю , що однією з відомих блого сервісів в Польщі і в Європі
є salon24.pl
У коментар у я читав деякі зауваження , щодо мови ведення блогу. Багатьом незрозуміло , чому
громадянин України веде блог російською мовою. Вся справа в тому , що я живу в Криму ,
і моя рідна мова російська. Я нічого не маю проти української мови , і навіть люблю її ,
і звичайно ж постараюся вести свій новий блог саме українською мовою .
Деякі запитують мене в коментарях , чи дійсно я живу в Криму , і що б не у
кого не було сумнівів , ось посилання на мій офіційний сайт Портал Леоніда Деденова .
Там дуже багато фотографій та інформації про мене , а так само про Крим і Україну
 
 
 
sunczy
O mnie sunczy

Hi! Nazywam się Leonid Dedenev. Mieszkam w Autonomicznej Republice Krymu. W 2004 r. w Polsce, w Krakowie.Podróż była w ramach wymiany doświadczeń między deputowanych samorządu terytorialnego. Interesują modelu gospodarczego, z którym Polska osiągnęła poziom zamożnych krajach Europy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości