Smakoszek Smakoszek
88
BLOG

Stołówkowe żarcie

Smakoszek Smakoszek Kultura Obserwuj notkę 3

Straszne tu narzekania się na Smakoszku odbyły, jak to na stołówkach źle karmią.

Powiem szczerze, że dopiero stołówki studenckie to jest byle co, w Warszawie, no ale w tym mieście wszystko jest byle...

Swoje stołówki szkolne wspominam dobrze, choć różne rzeczy tam czasem wpychali często o smaku gumiaków Leppera.

Jednak dwie potrawy szczególnie dobrze wspominam i co więcej usiłowałem je odtworzyć ale nie udało mi się.

Pierwsza to kotlety kartoflane w grzybowym sosie.

Ma to wielkość kotleta schabowego ( gruby racuch ), jest tylko ze 3 razy grubsze, obsmażone na rumiano ( chrupiące ) z 2 stron, krawędzie białe, pękające. W środku kruche, białe, smakowite. Sos grzybowy wiadomo.

Jak to się robi? Mnie wychodził taki ciągnący się, gumiany, siny kluch, jak jakiś zeppelin tylko bez farszu.

Drugim wynalazkiem był schab, pieczony w całości potem krojony na plastry.

Plaster otoczony rumianą skórką, w środku białe kruchutkie mięso i polane to wszystko takim smakowitym jasnobrązowym sosem.Do tego ziemniaki z sosem i sałata ze smietaną.

Będę wdzięczny za przepisy. 

P.S. Co do mojego byłego komentarza, to wiem co napisałem i dlaczego.

Smakoszek
O mnie Smakoszek

Łasuch na dobroci wszelkie. Najaktywniejsi uczestnicy bloga którzy podzielą się swoimi przepisami na "małe conieco" dostąpią zaszczytu przynależnośći do "Elitarnego Klubu Kapuścianego Głąba". Warunek konieczny, należy chociaż raz w życiu zjeść ze smakiem wyciętego z głowy kapusty właśnie głąba.. . Zapraszam do zamieszczania sobie znanych przepisów na delicyje. Przepisy na cudeńka zamieszczamy wchodząc na blog za pomocą wyżej wymienionego loginu i hasła. To, co zamieścisz sławetne grono łasuchów salonu24.pl. skomentuje pod kreską. Smakoszek oddaje się do dyspozycji - wpisz swój kulinarny przebój! Wasz Smakoszek!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura