Negro Negro
151
BLOG

Jarosław Kaczyński zakończył żałobę narodową?

Negro Negro Polityka Obserwuj notkę 19

Przez ostatnie trzy dni osobą, której było mi najbardziej żal po katastrofie pod Smoleńskiem był Jarosław Kaczyński - stracił brata, brata bliźniak, bratową, pani Jadwiga Kaczyńska leży ciężko chora w szpitalu. Niedługo może zostać całkiem sam bez najbliższej rodziny. Byłem przekonany o jego cierpieniu, współczułem mu i ciągle współczuje!, wydawało mi się, że taka tragedia będzie miała na niego ogromny wpływ, że przynajmniej w okresie żałoby nie będzie rozpoczynał żadnych gierek politycznych... niestety od dzisiaj zaczynam w to (niestety) zdecydowanie wątpić.

Poseł Górski (ten od końca cywilizacji białego człowieka) swoimi wypowiedziami, prałat Zbigniew Suchy w swojej homilii w Przemyślu, Ojciec dyr. Rydzyk na antenie Radia Maryja czy nawet osoby odbierające mi (jako osobie krytycznie podchodzącej do prezydentury Lecha Kaczyńskiego i niestety czasami też naśmiewającej się z różnych sytuacji, które mu się przytrafiły) prawo do żałoby i współodczuwania cierpienia po tragicznej śmierci Prezydenta, Pani Marii i pozostałych 94 ofiar nie były w stanie wyrwać mnie z tego stanu w jakim byłem od sobotniego poranka. Dopiero dzisiejsze wydarzenia związane z ogłoszeniem pochówku prezydenta Lecha Kaczyńskiego na Wawelu wzbudziły we mnie inne emocje niż żal i smutek ... (sam nie miałbym nic przeciwko pochowaniu Lecha Kaczyńskiego, Ryszarda Kaczorowskiego na Wawalu, ale raczej nie w momencie kiedy 'jakaś' wyższa idea ma nas po raz kolejny dzielić)

Ciężko mi to pisać w obliczu śmierci brata prezesa PiS, ale po telewizyjnych wywiadach z kard. Dziwiszem jestem niemal przekonany o grze politycznej która rozpoczęła się na dobre i to w sytuacji w której kraj, ludzie, Polacy byli naprawdę połączeni w żałobie. Kardynał Dziwisz informując o decyzji pogrzebu na Wawelu, mówił o tym że przed podjęciem decyzji rozmawiał z kilkoma osobami, zapytany o zdanie rodziny potwierdził, że rozmawiał z Jarosławem Kaczyńskim. Zabrakło choćby słowa o Marcie - córce państwa Kaczyńskich... Chciałbym się mylić, ale wygląda to na sytuacje w której o miejscu pochowania pary prezydenckiej nie decyduje rodzina, ale prezes jednej z partii politycznych, wykorzystujący śmierć swojego brata do gry politycznej. Swoją drogą śmiesznie brzmiały słowa kardynała o tym iż chciałby by ta decyzja połączyła Polaków, kiedy na drugiej części ekranu pokazywany były zdjęcia z Pałacu Prezydenckiego gdzie widzieliśmy właśnie połączony naród nad trumnami Lecha i Marii Kaczyńskich mając również w pamięci obrazy z wczorajszego i dzisiejszego konduktu żałobnego ulicami Warszawy...

Negro
O mnie Negro

spoleczny liberal ekonomiczny socjalliberal

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka