tot2 tot2
901
BLOG

Znany polityk nie odważył się mówić: Mój syn jest......

tot2 tot2 Rozmaitości Obserwuj notkę 0

 

Tusk: ”Jestem debilem”

 
13.08.2012, 09:01
Michał Tusk syn premiera Donalda Tuska

To był dla niego bardzo ciężki tydzień. Oskarżenia sypały się ze wszystkich stron. Musiał się bronić, a na końcu wyznał: Napiszcie, że jestem debilem

                                             

Aktorzy są bardziej odważni.

 

 

Kampania "Rodzice, odważcie się mówić". Aktor Władysław Kowalski: mój syn jest gejem

dzisiaj, 15:54

Kampania Przeciw Homofobii ruszyła ze społeczną akcją pod hasłem "Rodzice, odważcie się mówić". Jej celem jest przekonanie rodziców gejów i lesbijek, aby sami "wyszli z szafy". W kampanii udział wziął znany aktor Władysław Kowalski z synem Kubą, który jest gejem.

Konferencja prasowa dotycząca kampanii społecznej "Rodzice, odważcie się mówić". Fot. PAP/Leszek Szymański
Konferencja prasowa dotycząca kampanii społecznej "Rodzice, odważcie się mówić". Fot. PAP/Leszek Szymański
tot2
O mnie tot2

Optymista,pilny obserwator polityki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości