dyrdy dyrdy
64
BLOG

Lemingi POPiSowe i inne

dyrdy dyrdy Polityka Obserwuj notkę 0

Jeszcze o lemingach.

Według mnie, leming to stan umysłu, a nie popieranie konkretnej ideologii.

Leming nie myśli, tylko łyka absolutnie bezkrytycznie czyjeś poglądy, traktuje je jako własne i nie dopuszcza do siebie żadnych wątpliwości.

Leming jest nietolerancyjny i nienawidzi wszystkich, którzy myślą inaczej, niż on.

Leming reaguje agresywnie na wszelkie próby dyskusji o jego poglądach.

Leming może być fanatykiem PO, PiS-u, RP, antyklerykalizmu, komunizmu, feminizmu czy czego tam jeszcze.

Leming może też być zwolennikiem kilku naraz opcji politycznych, to mu nie przeszkadza być lemingiem, po prostu tworzy swój własny zlepek religijny i tylko w niego wierzy; na przykład leming kochający premiera i podziwiający jednocześnie Palikota. Albo leming kochający Kaczyńskiego i nie lubiący Radia Maryja.

Leming może mieć IQ poniżej 100, ale może też mieć powyżej 140. Inteligencja i wykształcenie nie mają nic wspólnego z lemingozą.

Wszystkie lemingi, obojętnie jakiej opcji, solidarnie nienawidzą ludzi myślących samodzielnie, nie opowiadających się jednoznacznie po stronie żadnej ideologii, starających się być obiektywnymi.

Lemingiem jest więc każdy, kto będzie twierdził, że w 100% nie mam racji i nie będzie chciał podjąc rzeczowej dyskusji w sprawie mojej definicji, tylko zacznie po mnie jechać ad personam. Bo to właśnie robią lemingi zawsze – nie dyskutują, tylko obrzucają błotem.

dyrdy
O mnie dyrdy

Mam bana od grafomana [PM]. RRK mnie odbanowała - chyba jej "oglądalnośc" spadła ;) ha! jeden wierszyk wystarczył na nowego bana u krakowianki jednej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka