dzierzba dzierzba
667
BLOG

Mentalne sześciolatki

dzierzba dzierzba Polityka Obserwuj notkę 4

Nie wiem, jak to się stało, że dotąd nic jeszcze nie pisałem na temat wyśmienitej reformy polegającej na przymusowym wysłaniu sześciolatków do szkół. W końcu sprawa ta jest poważna i w jakimś stopniu dotyczy każdego poddanego Tuska i Rostowskiego. Dzięki bowiem zabiegom tych dwóch panów, których pozwalam sobie w pewnym uproszczeniu  przedstawiać jako głównych sprawców całego zamieszania, już niedługo obowiązek szkolny zacznie obowiązywać rok wcześniej i wszystkim dzieciom w stosownym wieku oraz ich rodzicom dane będzie szybciej z naszym wspaniałym szkolnictwem obcować. Dla ich dobra, bo przecież pani z reklamy margaryny i jakaś blond gwiazda znana z sesji w playboyu nie może się mylić.

Żeby jednak nie skupiać się na opłaconych do klepania, że to taka super sprawa celbrytkach.

Znacznie bardziej ciekawi mnie, jaką trzeba mieć mentalność, by nie mając za to płacone bez zażenowania, w sytuacji, gdy już teraz w większości przypadków rodzic może to dobrowolnie sam zrobić twierdzić, że przymus posłania dziecka do szkoły rok wcześniej jest czymś lepszym i właściwym. Gdy słyszę argumenty typu: „Ja posłałam swoją Dżesikę rok wcześniej i jestem zachwycona! Błyskawicznie się zaaklimatyzowała, pije za darmo pyszne mleko z unii, ma mnóstwo koleżanek i świetnie się rozwija.”, więc, w domyśle, gdy ty nie poślesz swojego sześciolatka do szkoły, odbierasz mu szanse takiego dojrzewania, mam ochotę powiedzieć coś bardzo brzydkiego.

Czy naprawdę ludzie osiągnęli już taki poziom skretynienia? Chyba tak, bo skoro snobowani przez zaprzyjaźnione media na liberałów Tusk z Rostowskim bez skrępowania sugerują, że to wszystko dla dobra dzieci, a słuchający tego ludzie nie wybuchają gremialnie szyderczym śmiechem, znak to wyraźny, że na traktowanie ich jak bezmyślną nierogaciznę najwyraźniej zasługują. Mentalne sześciolatki z prawem wyborczym. Dzięki nim ta władza ma pełne prawo czuć się nieweryfikowana.  

dzierzba
O mnie dzierzba

"Dzierzba mimo bliskiego pokrewieństwa z wróblami, sikorami czy kanarkami, zachowuje się jak ptak drapieżny. Aktywnie poluje na duże bezkręgowce (głównie owady) oraz drobne płazy, gady, ssaki, a nawet inne gatunki ptaków. Po złapaniu zdobyczy często nie zjada jej od razu, lecz zawiesza na kolczastych krzewach, drutach lub wkład między rozwidlenia gałęzi drzew." Tak powstają tzw. spiżarnie dzierzb. ADRES E-MAIL - Czy już Ci pisałem, że to oto miejsce jest symbolem mojej niezależności i wiary w wolność jednostki? - Jakieś pięćdziesiąt razy... /Veszett a világ/ motto: Mówisz, że chcesz zostać pisarzem, to po prostu zwykły egoizm; chcesz wyróżnić się spośród marionetek i zostać ich animatorem. W istocie nie ma różnicy między tym, co chcesz robić, a malowaniem się kobiet... /Abe Kobo. Kobieta z wydm./ motto2: W każdej epoce, w każdym kraju zawsze istniały dwa stronnictwa: reakcji i postępu./Maurice Druon. Król z Żelaza/ Ludzie najczęściej stają się biegaczami, ponieważ tak ma być./O czym mówię, kiedy mówię o bieganiu. Haruki Murakami/ spiritus flat ubi vult Zapraszam do zwiedzania mojej spiżarni

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka