dzierzba dzierzba
309
BLOG

Kwestia wizerunkowa

dzierzba dzierzba Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Zacznę od rozwiewającego wszelkie wątpliwości potwierdzenia, że faktycznie, moje noworoczne postanowienie o zaniechaniu pisania poszło się, ten tego, gdzieś tam hen daleko schować. Oznacza to, że zostało mi jeszcze to o niepiciu coca-coli, olewaniu wszelkich propozycji startów w ćwierć, pół i całych maratonach oraz chodzeniu co niedzielę do kościoła. To ostatnie też zresztą wisi na włosku, bo w chwili, gdy piszę te słowa, Msza na jedenastą zapewne właśnie wchodzi w fazę ogłoszeń parafialnych, a na późniejszą musiałbym się już do samochodu pakować.

Tak czy inaczej, co może być istotne dla gości tego bloga, pisać nadal muszę. Jak to grafoman, nie potrafię z tej przyjemności zrezygnować. Jeżeli ktoś sądzi, że postanowiłem się w ten sposób krygować licząc, że za chwilę przeczytam w komentarzach jakieś pełne ulgi i poparcia słowa, śpieszę wyjaśnić, że owszem, proszę sobie nie żałować. Chętnie później poczytam, ale teraz przejdę do rzeczy, czyli Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, bo to właśnie ona spowodowała, że niczym pies Pawłowa na dzwonek, ja na dźwięk nazwiska Owsiak postanowiłem złamaniem postanowienia zareagować.

Znów czytam, że WOŚP w porównaniu z Caritas to zupełne nic i gdyby nie media, to nie byłoby o czym wspominać. Z drugiej strony, że nie ma obowiązku do puszek wrzucać i organizacje te nie muszą z sobą konkurować. Mnie to, mówiąc szczerze, zupełnie nie obchodzi. Nie dam ani grosza na orkiestrę dokładnie z tego samego powodu dla którego telewizyjna inteligencja wielkomiastowa nie przelewa kasy na konto Radia Maryja. Po prostu Owsiak i Rydzyk są w sensie wizerunkowym dokładnie tym samym, różni ich tylko grupa docelowa. Dlatego też, ponieważ zdecydowanie bliżej mi do redemptorysty z Torunia niż do łysola ze Złotego Melona, nie mam wręcz innego wyjścia, jak tylko coroczną fetę z serduszkami zignorować. Tak więc nic osobistego, ale jako moher muszę się szanować.

 

dzierzba
O mnie dzierzba

"Dzierzba mimo bliskiego pokrewieństwa z wróblami, sikorami czy kanarkami, zachowuje się jak ptak drapieżny. Aktywnie poluje na duże bezkręgowce (głównie owady) oraz drobne płazy, gady, ssaki, a nawet inne gatunki ptaków. Po złapaniu zdobyczy często nie zjada jej od razu, lecz zawiesza na kolczastych krzewach, drutach lub wkład między rozwidlenia gałęzi drzew." Tak powstają tzw. spiżarnie dzierzb. ADRES E-MAIL - Czy już Ci pisałem, że to oto miejsce jest symbolem mojej niezależności i wiary w wolność jednostki? - Jakieś pięćdziesiąt razy... /Veszett a világ/ motto: Mówisz, że chcesz zostać pisarzem, to po prostu zwykły egoizm; chcesz wyróżnić się spośród marionetek i zostać ich animatorem. W istocie nie ma różnicy między tym, co chcesz robić, a malowaniem się kobiet... /Abe Kobo. Kobieta z wydm./ motto2: W każdej epoce, w każdym kraju zawsze istniały dwa stronnictwa: reakcji i postępu./Maurice Druon. Król z Żelaza/ Ludzie najczęściej stają się biegaczami, ponieważ tak ma być./O czym mówię, kiedy mówię o bieganiu. Haruki Murakami/ spiritus flat ubi vult Zapraszam do zwiedzania mojej spiżarni

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości