dziubas dziubas
173
BLOG

Byłem PIERWSZY!!!

dziubas dziubas Polityka Obserwuj notkę 24

                    Co wydawało się niemożliwe staje sie faktem!

Dokładnie, w kilka minut, tuż po ogłoszeniu Andrzeja Dudy na kandydata PiS w wyborach na prezydenta RP powiedziałem, pisałem. Tak Andrzej Duda będzie prezydentem RP. Już w maju wyborach pierwszej i drugiej turze wygrał.

Chwilę później, po wygranych wyborach przez PiS pisałem, że Jaruzelskiemu z Kiszczakiem bez wątpienia obetną pagony i odprują lampasy na portkach i rzecz staje się faktem. Co więcej, z Janickim, temu z BOR-u co za "wycieczki" do Smoleńska odpowiada ten sam los spotka, bo jego gęba co najwyżej pomocnika szefa kompanii przypomina i nic więcej.   

Jeszcze coś ważniejszego pisałem, co zatrzęsię całą "warszawką" i nie tylko, Cmentarz Powązkowski czekają "wykopki" i żadnego ćwoka, tego mniejszego i nawet największego kalibru już nie uświadczysz. Będzie to cmentarz polski, dla Polaków, tym co dla Niej serce i umysły oddali.

Pałac PKiN też zburzymy, chętnych znajdzie się bez liku

dziubas
O mnie dziubas

DZIUBASOWY

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka