sfizowana sfizowana
613
BLOG

Mój eksperyment - III

sfizowana sfizowana Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 32

Moje poprzednie wpisy zostały usunięte. Dlaczego?

 

Pojawiły się pytania o budowę układu HV.  Układ wysokiego napięcia minimalnie przerobiony, oparty jest na poniższym schemacie. W razie pytań proszę o wiadomość lub komentarz.

Mój eksperyment - III

Link do schematu: http://www.loneoceans.com/labs/sstc2/sstc2schematicv10.jpg

 

Rozpoczęłam próby pomiaru długości fali dla lasera zielonego o nominalnej długości fali równej 532 [nm]. Niestety mam problem z dostosowaniem cewki uzwojenia wtórnego tak, by jej parametry  się nie zmieniły.

W tej chwili próbuję zamontować laser w miejscu docelowym. Nie wiem jaki będzie efekt, ponieważ jest on znacznie mniejszy od lasera UV (całe urządzenie) i wiązka zanim dotrze do torusa przebędzie drogę ok. 20 cm.

 

Chciałam napisać dopiero po zrobieniu wszystkiego i jakichś wstępnych pomiarach, ale brak moich poprzednich wpisów trochę mnie podirytował. Nigdzie nie uciekam.

 

 

 

sfizowana
O mnie sfizowana

„Za parawanem wybujałego matematycznego formalizmu ukryto ubóstwo fizycznej myśli.”

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie