El Catorce El Catorce
140
BLOG

Pogrzeb mój

El Catorce El Catorce Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Kiedyś wielkich chowano głośniej
trzaskały podpalane szmaty pochodni
monotonnie zawodziły zawodowe płaczki
a wiatr łopotał sztandarem o drzewce

huk armat
salwa z moździerzy
stukot żołnierskich butów
i oratorska gimnastyka ważnych osobistości

a na moim pogrzebie
wiatr delikatnie pogłaszcze was po włosach
gdy powłóczycie nogami w smutnym kondukcie
a wielkim głosem krzyczeć będzie cisza

22.01.2013

El Catorce
O mnie El Catorce

"Jeżeli ktoś tam kiedyś odkryje te piosenki i dorobi do nich jakąś korbę do wyciskania szmalcu, to jeszcze lepiej." - Stanisław Staszewski "Zamieszałem w każdym razie, zgasiłem światło w knajpie i teraz niech się biją po mordzie, ja sobie idę na spacer" - Zbigniew Herbert

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości