entefuhrer entefuhrer
1133
BLOG

Majty nisko opuszczone

entefuhrer entefuhrer Gospodarka Obserwuj notkę 9

 

- Powiedziałem, że nie spuszczam majtek!

 

– Ale mnie chodzi, kurde, żeby majtki podciągnąć wyżej jeszcze, no...

W ten sposób rozmawiało ze sobą na początku września 2009 r. dwóch wiceprezesów wielkich firm budowlanych.(...) A konkretnie gawędzili o przetargu na budowę jednego z odcinków autostrady A4.

Inny przedsiębiorca tłumaczył prokuratorowi:

Gdy O. pytał mnie: „spuszczacie majty?”, to chodziło mu o to, czy moja spółka dała w przetargu niską cenę. 

Podobnych rozmów, z podobnym językiem, było więcej. 

Osoba z ich środowiska: –Że gadali o majtkach i numerach pokojów hotelowych? Nie wolno?
 
 
Jasne, że wolno - nawet śpiewać!
 
 
entefuhrer
O mnie entefuhrer

Ostrzeżenie: nie dyskutuję ze śmieciami - wyrzucam je. twitter.com/entefuhrer

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka