Erneste Erneste
34
BLOG

Czy ja dobrze słyszałem?

Erneste Erneste Polityka Obserwuj notkę 5

Właśnie skończyły się "Wiadomości" na TVP1, a ja wciąż jeszcze zadaję sobie pytanie - czy naprawdę dobrze usłyszałem i zrozumiałem słowa, które padły z ust Stefana Niesiołowskiego, prominentnej postaci partii rządzącej i jednocześnie wicemarszałka polskiego Sejmu.

A co usłyszałem (lub też - co zdawało mi się, ze usłyszałem)? - ano pan wicemarszałek oświadczył publicznie, odnosząc się do ujawnionych afer: hazardowej i stoczniowej, że Mariusz Kamiński - człowiek, który afery te wykrył jest już w grobie, choć próbuje jeszcze z tego grobu się wydostać...

Nie, to niemożliwe - Platforma Obywatelska to partia niewątpliwie zepsuta, zdemoralizowana, przeżarta korupcją... ale jednak jeszcze nie mafia. Musiałem się przesłyszeć...

Przesłyszałem się, prawda???

Erneste
O mnie Erneste

Wierzę, że nie istnieje coś takiego jak kłamstwo idealne; nawet w najmisterniej utkanych manipulacjach czai się prawda, która aż się prosi, by ją odkodować:).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka