estimado estimado
487
BLOG

RÓŻNICA

estimado estimado Polityka Obserwuj notkę 5

Wywiesiłem gdzieś tam w sieci taki wierszyk:

 

RÓŻNICA

Co nas różni od zwierząt?

Nierząd.

Są wyjątki, lecz szkoda się łudzić,

że wśród ludzi… 

 

Znajoma nie chciała być dłużna i dodała (niepodanie nazwiska Autorki na pewno mi wybaczy): 

 

I nie nierząd tylko..

Sprawdziłam przed chwilką.

Bo bywa i rząd,

a za nim też swąd..

 

Grubijaninem naprzeciwko zacnej persony okazawszy się niesposób, odpowiedziałem więc damie słowem następującym:

 

Ja o q...ch, Ty o rządzie, droga Ewo.

Rząd q...wstwa tylko jednym jest z podzbiorów. 

Jedną q...ę chce się lubić, a przed drugą - wiać na drzewo.

Jak nie wierzysz, to poczekaj do wyborów... 

 

Jeżeli CDN tam, to pewnie i tu się przeniesie. A może i tu się coś urodzi?

.

 

estimado
O mnie estimado

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka