autorytetopożeracz autorytetopożeracz
197
BLOG

22:00 więc pora na cytat dnia.Dziś dodatek dla pań.

autorytetopożeracz autorytetopożeracz Społeczeństwo Obserwuj notkę 4

 Dziś, z samego ranka o 9:48 popijając poranną kawkę oddałem się lekturze prawej szpalty SG. Natrafiłem tam na oświadczenie jednego z blogerów o niezwykle osobliwej treści. Jednak dopiero w połączeniu z pierwszym, jakże błyskotliwym komentarzem nabrało ono całkowicie innego wymiaru.

,,Ja niżej podpisany oświadczam że nigdy nie zamierzałem, nie zamierzam obecnie i nie planuję w przyszłości popełnić samobójstwa.

Grzegorz Jarzębski  vel ironiczny anglosas

I oto komentarz.

,,Uprzejmnie informujemy,że podanie o przesunięcie terminu samobójstwa nie zostanie uwzględnione. Lato i urlopy.Podczas przerwy urlopowej nadrabiamy zaległe zlecenia.

KARZO22.08 23:43
2221131
 
Uśmiałem się, jak rzadko, a Wy?
 
Jako dodatek dla pań, a może o paniach, co bardziej odpowiada prawdzie dwa cytaty znalezione na blogu ,,Ludek,,.
 
,,,Przeto nie dojrzała jeszcze kobieta do przyjaźni: zna ona tylko miłość. W miłości kobiety jest niesprawiedliwość i zaślepienie przeciw wszystkiemu, czego nie kocha. Nawet w świadomej miłości kobiety jest nagłość i błyskawica, i noc obok światła”.
- Friedrich Nietzsche,,
 
,,„Kobiety mają wspaniały instynkt. Wszystko zauważają - z wyjątkiem tego, co oczywiste”.
Oskar Wilde,,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo