Ewa Pióro Ewa Pióro
450
BLOG

Na morderstwie najbardziej skorzysta SLD i PSL

Ewa Pióro Ewa Pióro Polityka Obserwuj notkę 5

 

Dziś pogrzeb ofiary morderstwa. A ja jechałam rano w pociągu i słyszałam taką rozmowę dwóch panów w średnim wieku i starszej kobiety:

„- Dobrze k-rwa, że go zastrzelił. Ja to uważam, że wszystkich polityków należy powystrzelać. Zachowują się poniżej wszelkiej krytyki. On to zrobił dla nas wszystkich.”

Na to kobieta: „- Obiecanki przedwyborcze, a jak się do koryta dobiorą to twierdzą, że to były tylko przedwyborcze obietnice. Oszukują ludzi.”

„- Jak tacy są ukochani, bo naród ich wybrał to, po co im ochrona BOR-u? Jak by spełniali to co obiecują nie musieliby się teraz przed narodem chronić.”

Publikuję to po to, aby uświadomić pewnym osobom, które mocno wierzą w swoją charyzmę i przekonania polityczne, że jednak nieformalna opinia społeczeństwa może być inna, niż ta, którą oficjalnie zbiera CBOS i inne instytucje. Obawiam się, że pan morderca nieoficjalnie może urosnąć do bohatera narodowego. Takiego Janosika, co to poświęcił się za innych.

Już pierwszego dnia po zdarzeniu mordu informowałam o tym, że pan morderca będzie miał teraz fanów, a jeśli był osobą samotną – to oferty matrymonialne posypią się lawinowo. Politycznie moim zdaniem najbardziej skorzysta na tym SLD i PSL.

Pozdrawiam Ewa Pióro

Premiera 8 listopada br

ww

Ewa Pióro
O mnie Ewa Pióro

Empatyczna - postrzegam świat oczami kandydatów i pracodawców, wspieram jednych i drugich w rozwoju. . :0) . "Nawet najciekawszą dyskusję można stłamsić pieprzeniem." - nieznany cytat blogerki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka