ewapress ewapress
403
BLOG

Jak Zwolennicy J.Kaczyńskiego mogą wyleczyć !

ewapress ewapress Rozmaitości Obserwuj notkę 7

Jeszcze nie tak dawno popierałam PIS I J.Kaczyńskiego. Niestety nie należę do fanatycznych wyborców i widzę plusy i minusy poszczególnych partii. Jednak w moim otoczeniu za dużo tych fanatycznych "wielbicieli partii PIS".  Sprowadzili mnie na ziemię, gdy tylko ośmieliłam się skrytykować.

Wyleczyliście mnie ze złudzeń,że dla was liczy się prawda,dobro Polski i nas wszystkich!!  Dla was liczy się tylko wasze dobro a innych zdanie macie głęboko w .....!

Wasze wieczne oskarżania wszystkich i za wszystko jest już wręcz chorobliwe. Jeśli nawet, PIS i J.Kaczyński ma pomysł na Polskę? To nie wygra dzięki wam! 

Święte krowy, które wyzywają ludzi od "ruskich agentów,komuchów i synów sbeków" . Tak wiem, wiem  - Platformersi  gorsi!

Licytujecie się tak od dawna - kto komu bardziej dowali?  Wielcy katolicy, którzy wychodzą z niedzielnej mszy z jednym przesłaniem "oko za oko, ząb za ząb"!

Dziękuje Wam, że przejrzałam na oczy !

Teraz śmiało możecie mi dowalić po swojemu!! Niech ma zdrajczyni :)

 

ewapress
O mnie ewapress

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości