ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz
291
BLOG

Jestem zwolennikiem trzydniowych wyborów !

ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz Polityka Obserwuj notkę 8
Dlaczego trzydniowych?
 
A dlaczego nie?
 
Skoro można mieć wybory jednodniowe i dwudniowe, w zależności od zapotrzebowania, to można i trzydniowe.
 
Zastrzeżenia tych frajerów z  antysystemowej opozycji,  że to grozi fałszerstwem, można za przeproszeniem olać, bo po pierwsze, to u nas ludzie są uczciwi i jeśli nawet troszkę głosów ktoś gdzieś dorzuci (na przykład, jak w Ambasadzie w Brukseli, gdzie śledztwo trwa, ale na szczęście zostanie  elegancko umorzone), to przecież w słusznej intencji, a nie dlatego, żeby coś popsuć.
 
Wierzę też w mobilizację elektoratu, bo w 3 dni, to już się wymówić od głosowania nie sposób – sam pamiętam, jak za komuny, harcerze mali przyszli do naszego mieszkania z informacją, ze "Obywatele jeszcze nie glosowali."
 
Ot – to się aktywizacja nazywa.
 
Teraz to będzie zapewne wyglądało inaczej, ale czasy inne i Europa Panie, Europa...

Dzień pierwszy: puku puk – Państwo jeszcze nie głosowali? Ooooo....no nic, to zapraszamy jutro, z rana !
 
Dzień drugi: bęc, bęc - no co jest, Panie Nowak, już południe, a Pan jeszcze nie głosował? Reforma reformy emerytalnej Pana nie interesuje? Oszołomów do władzy chce Pan dopuścić? A tak Panu dobrze z oczu patrzy...
 
Dzień trzeci: łup, łup, bach! - no co jest Kowalski, (...) wasza mamusia?! Nie podoba wam się praca nauczyciela w państwowym gimnazjum/ stróża w spółdzielni mieszkaniowej/ palacza w kotłowni komunalnej itd. ???
 
Już d....ruszyć i do lokalu! I żeby mi nie było jakiegoś chodzenia za kotarę, bo stypendium córuni koło nosa przejdzie !
 
No nic, najważniejsze, że mój faworyt Stokłosa, jest Senacie – świetnie się na ekranie telewizora, z marszałkiem senatu Borusewiczem Bogdanem w trakcie składania ślubowania, prezentowali.
 
Wzrok mi się tylko ostatnio popsuł i nie wiedziałem, który jest który, bo podobni tacy.
 
A, i proszę mnie nie wkurzać, bo jeszcze zgłoszę propozycję wyborów czterodniowych (na Fejsbuku na przykład zgłoszę) i tyle zbiorę w parę dni głosów  za,  że się Establiszment ze stresu spoci, alb i nawet coś więcej.
 

  

Kopiowanie do użytku publicznego, zamieszczonych na tym blogu tekstów, możliwe jest tylko za moją zgodą. Kamieniec Podolski - stąd pochodzi moja rodzina

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka