danz danz
27
BLOG

Zawieszam mojego bloga.

danz danz Polityka Obserwuj notkę 7

Wobec zarzutów wobec mojej osoby, pojawiających się na salonie24.pl, czasowo zawieszam mojego bloga.  Chciałbym oświadczyć, że nie mam dostępu do blog.media.pl (prawa admina, czy też superooperatora, których zrzekłem się wczoraj).  Jedyną osobą, która ma dostęp do witryny blog.media.pl jest jego obecny właściciel.

W związku z konfliktem na blog.media.pl, pod moim adresem pojawiają się bardzo ciężkie zarzuty.  Chciałbym oświadczyć, że moje intencje były uczciwe od samego początku.  Nie chciałem nikogo wykluczać.  Nie oskarżam też nikogo.

Dalsza polemika z osobami zarzucającymi mi „wrogie przejęcie” nie służy dobrze „idei prawej blogosfery.”  Dlatego, aby wyciszyć ten konflikt zawieszam mojego bloga (taka decyzja jest według mojej oceny najlepsza dla obu „stron” konfliktu, a także dla wszystkich blogerów o prawicowych poglądach).

Chciałbym podziękować wszystkim osobom, które odwiedzały mój blog (tym z lewa i z prawa).  Chciałbym także podziękować wszystkim osobom związanym z blog.media.pl.

Jesteście wspaniałymi ludźmi, a wasze blogi to wzór dla dziennikarzy w całej Polsce.

Na koniec chciałbym przeprosić wszystkie osoby, które mnie znają w tak zwanym „realu”.  Zwłaszcza osoby z mojego liceum, studiów i przede wszystkim moich bliskich i przyjaciół.

Jest mi bardzo przykro, wybaczcie. 

p.s.Przepraszam, ale nie będę odpowiadał na komentarze.  Obawiam się negatywnych emocji z mojej strony, a tego bym nie chciał.

danz
O mnie danz

Gardzę: "czlekami honoru", sb-ekami, tchórzami, hipokrytami i dziennikarzami z GW i "spólki". Nie znosze manipulatorów, klamców, oszustów i ludzi "michnikopodobnych". Nie uważam się za "ynteligenta" ponieważ nie czytam pisemek "wykształciuchów".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka