fedra fedra
315
BLOG

Nie zagłosuję na Bronka - wiersz

fedra fedra Polityka Obserwuj notkę 0

Na wiecu Palikota został odczytany wiersz zmotywem przewodnim "nie zagłosuję na Jarka".

Oto moja odpowiedź.

 

Choć dziś jest na PiS nagonka
Straszy się Jarka rządami
Nie zagłosuję na Bronka
Bo boją się winni sami

Niejedno w życiu widziałam
Znosiłam znoje i trudy
Lecz widząc go zrozumiałam
Że nie chcę takiej obłudy

Bronek jest zbyt natarczywy
A i o WSI chodzą słuchy
Za wąsem się skrywa myśliwy
A Jarek nie skrzywdziłby muchy..

Straszy się ludzi lustracją
To dla SBeków tortury
Bronku, daj spokój z frustracją
Zrezygnuj z kandydatury

Bronek - kandydat niedobry
choć popiera go Kora
I Bolek - bynajmniej nie Chrobry
I Lisy siedzące WPROST w norach

Dla Poznaniaków oszczędnych
Krakusa co pieniądz dusi
Nie zagłosuję na Bronka
Co Norwegie do Unii zmusił

Hej, kaszaloty i maszkarony!
Nie ma co dłużej rachować
Lepiej już nie mieć żony
Ale kobiety szanować.

Nie zagłosuję na Bronka
Nie chcę PO-monopolu
Zgoda, a owszem, buduje,
I Ty Bronku - nie demoluj!

fedra
O mnie fedra

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka