Lady Pretentious Lady Pretentious
22
BLOG

I to wyjdzie na dobre!

Lady Pretentious Lady Pretentious Polityka Obserwuj notkę 11

Gam ze le tova

    Trochę przygnębił mnie wynik dzisiejszych wyborów, ale tylko trochę. Z drugiej strony mogę się nawet cieszyć- wkrótce w Polsce będzie nowa Irlandia i ceny jabłek będą stabilne, a jabłka to owoce zdrowe i smaczne. 

    Mój smutek znacznie osłabia przekonanie, że bracia Kaczyńscy nie załamią się porażką podobnie jak wielu ludzi, którzy ich popierali. Nie obrażą się gremialnie na politykę i nie odwrócą plecami. Nie wróciliśmy do roku 2001, jest 2007 i w Polsce dużo się zmieniło, zwłaszcza w świadomości ludzi, co jest pewną zasługą PISu. Liczę na to, że wyciągną wnioski z tej przegranej i wyciągnie je cała prawa strona polskiej polityki, nauczą się na własnych błędach.

    Taki jest dla mnie sens porażki. Pan zsyła je bo wierzy w to, że umiemy sobie z nimi poradzić i wykorzystamy je dla swojego rozwoju.

Amen! 

moim drogowskazem jest Tora, źródło mojej wolności Interesuje mnie ścieranie się idei, ich wzajemne przenikanie, trudne związki, rozstania i walki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka