http://mizerski.com/2007/kampania-spoleczna-nie-idz-na-studia/
http://mizerski.com/2007/kampania-spoleczna-nie-idz-na-studia/
feniks1988 feniks1988
388
BLOG

Wyrzucony z Matrixa…

feniks1988 feniks1988 Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Nareszcie nękająca mnie zmora, której imię SESJA wypuściła mnie ze swoich oślizgłych macek. Wychodzę z tej nierównej walki z tarczą, choć większość moich kolegów poległa w tych nieuczciwych zmaganiach z setkami paragrafów i artykułów. Niestety moje nieprzespane noce i stracone dni nie zostaną zrekompensowane. Minister Kudrycka definitywnie pozbawiła mnie szans na stypendium, udowadniając kolejny raz, że gdzieś ma studentów, szczególnie  tych z  publicznych uczelni. Darmozjady, naciągają Skarb Państwa i jeszcze im za to płacić ? Minister mówi „Nie”. A ja mam nadzieję ,że tak samo powiedzą jej białostoccy studenci w najbliższych wyborach.

Tym czasem będę snuł plany na wakacje, nadrobię zaległości na Salonie, poczytam swoją ulubioną fantastykę i co tam jeszcze wymyślę. W każdym razie sjestę czas zacząć!

 

 PS. Powyżej prezentuję pomysłowość studentów. W końcu trzeba jakoś zniechęcić potencjalną konkurencję:)

 

feniks1988
O mnie feniks1988

Niepoprawny i niepokorny nonkonformista:).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości