feniks1988 feniks1988
645
BLOG

Kulisy władzy (ściśle tajne) 1 Księga

feniks1988 feniks1988 Polityka Obserwuj notkę 3

-Cholera, Igor, gdzie się podziewasz ?

-Donek, uspokój się już jestem,

- Mów mi zaraz o co chodzi z tą całą, zieloną księgą Macierewicza.

-Białą Donek, o Smoleńsku jak zwykle,

-Czekaj Igor, niech zgadnę, sztuczna mgła, rozpylany hel, zamach rosyjskich służb…

-Niestety Donek, same rzeczowe, merytoryczne argumenty, poparte dowodami….

-Patrz Igor, jakie te Pisiory są wredne, to nic, wyślij w bój Stefana, niech powie, że ta cała księga to brednie, stek bzdur, itd, zresztą Stefan wie co mówić,

-Bój się Boga, Donek, Stefan ma to czytać?

- Czyś ty zgłupiał Igor ? Kto tu każe coś czytać.

-No tak, sorry Donek, nie pomyślałem…

-Oj Igor, jakiś ty tępy,a  jak Stefan nie wystarczy to dzwoń po Pieronka….

-Wyrobił się nam księżulo, co Donek?

-W końcu Stefan go uczył, Igor załatw mu jakiegoś prymasa, kardynała czy coś…..

-Donek to nie takie proste, ale Radziu pojechał do Watykanu to może coś wskóra.

-Radziu też, się rozwinął, ale tego Rydzola, tą notą załatwił……A to dopiero początek. Ale Igor, jak tam nasza kampania?

- Na razie super, ciemny lud wszystko kupuje, jak zwykle zresztą….

- No to pięknie, Igor spadam, mam samolot do Gdańska, pamiętaj to co tu zostało powiedziane, to tylko między nami , rozumiesz,

-Jasne, Donek, klauzula tajne/poufne jak zwykle……

 

cdn.

 

feniks1988
O mnie feniks1988

Niepoprawny i niepokorny nonkonformista:).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka