feniks1988 feniks1988
556
BLOG

Kulisy władzy (ściśle tajne) 2 Fotka

feniks1988 feniks1988 Polityka Obserwuj notkę 4

-Igor, cholera, gdzie się szlajasz?

-Donek, jestem, nie denerwuj się, znowu zaplułeś całą podłogę…

-To ścieraj, ja będę mówił. Słuchaj, co to za pajac, co chciał zrobić sobie  zdjęcie z moją córką? I jeszcze przymierzał się ją obściskiwać…..

-Sprawdziłem Donek ,nazywa się Mikołaj Sobczak…

-Nikt nie będzie napastował w biały dzień mojej córki, naślij na niego ABW.

-Ale Donek to nasz człowiek…

-Taki pajac?

-Ale Donek, to nasz najlepszy działacz na Pomorzu, wierny, oddany, nie myślący, jednym słowem  ideał..

-W takim razie, sam zrobię sobie z nim fotkę, a nawet dam mu uścisnąć rękę, niech tam.

-Dobrze Donek, nawet go obejmij, pokażesz tym samym, że zależy ci na parach tej samej płci.

-Igor, czy on jest tym, no wiesz…….

-Nie wiem Donek, ale tak pisali na Salonie24……

-To ty czytasz te pisowskie brednie, tych kaczystów, Pisiorów, którzy po mnie jadą….

-Donek, oddychaj, ale się zapowietrzyłeś, ja tylko czasem, niektórzy fajnie piszą, poza tym nadzoruje naszych ….

-Igor mamy tam swoich?

-A jakże, jest Renia, do tego różne offy, środkowe palce.......przed wyborami ustawicznie zwiększamy nasz kontyngent.

-Igor, ty to masz łeb, jeszcze wywal tych dwóch debili, co robią z nas idiotów w kabarecie.

-Ale Donek, oni są nawet zabawni….

-Igor, jak ja Cię zaraz strzelę...

-Dobra, dobra, już dzwonię do Julka…..

-No i pamiętaj, nasza rozmowa….

-Wiem, wiem ,jak zwykle tajne,/poufne. A Donek, zostawiam jeszcze twoje zdjęcie, wyszło słodko...picasaweb.google.com/MikolajSobczak1/MikolajSobczakZPolitykami#5620919820866810690

 

Zostawię dla Donka, jeszcze protokół z naszej ostatniej rozmowy, on tak uwielbia je czytać.feniks1988.salon24.pl/321649,kulisy-wladzy-scisle-tajne-1 Jeszcze tylko koperta, pieczątka tajne/poufne, serduszko i dedykacja- Cały Twój Igor.

 

cdn.

feniks1988
O mnie feniks1988

Niepoprawny i niepokorny nonkonformista:).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka