adamkonrad adamkonrad
411
BLOG

Jakie piękne angielskie imię!

adamkonrad adamkonrad Polityka Obserwuj notkę 49

Wczoraj media przekonywały nas, że „nawet Economist” nie lubi Kaczyńskiego i uważa, że wybory w Polsce odbyły się w uczciwy sposób.

Artykuł jak chodzi o poważną gazetę nie spełniał żadnych standardów – zawierał praktycznie same tylko popularne insynuacje – kompleks męczennika, teoria spiskowa itd., bez czegokolwiek co wskazywałoby, że autor jest myślącym człowiekiem a nie tylko powielaczem stałych, propagandowych treści. Żeby chociaż jedną z tych insynuacji sam wymyślił.  Na szczęście dla „The Economist” ten dosyć niepoważny artykuł ukazał się tylko w wydaniu internetowym a autor sam pochwalił się wytworem swojego intelektu https://twitter.com/jancienski/status/537622731030667265. I okazało się, że ma bardzo piękne angielskie imię Jan. Naprawdę panie Janie nie ma czymś się chwalić i trudno Pański tekst nazwać autorskim ujęciem.

W sumie: - bardzo smieszne.

:D

 

adamkonrad
O mnie adamkonrad

jakiś taki... a no i z dysortografią więc będą błędy Pewien człowiek rzekł do wszechświata: "Ja istnieję, Panie!" "A jednakt - wszechświat na to- Fakt ten nie nakłada na mnie Żadnych zobowiązań" Stephen Crane Mam oryginalnego Bronmusa nie odsprzedam @AZALYA...@ADAMKONRAD ^ Nie ma co się pieklić a tym bardziej żalić. Trzeba wam obojgu słowem dać "popalić" ^*^ Tak więc posłuchajcie wy nieznośne trolle: wy jesteście w gościach!!! pojęli, gapole? ^ Więc umiaru wiecej wobec gospodarza bo mnie takich trutni więcej tu się zdarza. ^ Zamieszkują teraz moje kazamaty. Będziecie chcieć fikać Wyp*****lę z chaty !!! -bronmus45- BRONMUS4519:12 2015

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka