gabcio gabcio
186
BLOG

Moja odpowiedz. "Jakie piękne samobójstwo Ziemkiewicza! "

gabcio gabcio Polityka Obserwuj notkę 2
Mam pytanie po co sie uczyłem historii w szkole? Czy nie po to jak jeden człowiek może zrobić wielu ludziom krzywde. Jestem jeszcze młody i mam 26 lat i pozwolcie mi żyć z miłością przyjazni do drugiego człowieka nawet niemca i czy rosjanina czy polaka. Dobrze miec inne zdanie bo tacy jesteśmy rózni i to jest piekne tylko chciałbym zeby w ta rozmowa nie prowadziła do dystrukcji. Jakie piękne samobójstwo Ziemkiewicza! Jakie piękne samobójstwo Ziemkiewicza! Przedstawiłem Rządowi Polskiemu następujące propozycje: " 1. Gdańsk powraca jako Wolne Miasto do Rzeszy Niemieckiej. 2.Niemcy uzyskują do własnej dyspozycji autostradę i linię kolejową przez korytarz o takim samym charakterze eksterytorialnym, jaki ma korytarz dla Polski "- spokojny i stanowczy głos z nagrania radiowego Adolfa Hitlera jakie wygłosił w Reichstagu 28 kwietnia 1939 roku. wiecej http://zawodaktor.mobile.salon24.pl/623769,jakie-piekne-samobojstwo-ziemkiewicza
gabcio
O mnie gabcio

?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka