Firmy windykacyjne w Polsce mają działy reklamacji, w których dłużnicy mogą zgłaszać swoje wątpliwości, czy skargi. GetBack też ma taki dział. Postanowiliśmy jednak pójść krok dalej i umożliwić lepszy kontakt pomiędzy dłużnikami niezadowolonymi ze współpracy a nasza firmą. Chcieliśmy przenieść obsługę w tym zakresie na poziom wyżej, żeby jeszcze lepiej dbać o kontakt z naszymi Klientami.
Postanowiliśmy powołać Rzecznika Praw Dłużnika. Od pomysłu przeszliśmy do czynów i RPD już działa w naszej firmie (e-mail i telefon dostępny na stronie: https://getbacksa.pl/kontakt/). Na czym polega praca RPD? Rzecznik Praw Dłużnika ma reprezentować interesy dłużnika wewnątrz firmy, podejmować w jego imieniu interwencje w odpowiednich departamentach firmy, wyjaśniać wątpliwości i reagować na wszelkie nieprawidłowości, które mogą się pojawić w procesie windykacji. Co ciekawe, RPD jest niezależny od zarządu GetBack.
Zdecydowaliśmy się na taki ruch także po to, by wyłapywać wszelkie popełniane błędy i szybko wyjaśniać wątpliwości. Dłużnicy, z którymi kontaktuje się nasza firma muszą mieć poczucie, że obsługujemy ich profesjonalnie i dbamy także o ich interesy. Chcemy również reagować na subiektywne odczucia dłużnika, poczucie złego traktowania czy braku empatii ze strony pracowników GetBack.
Nasze hasło – „Z nami warto rozmawiać”, to jak widać nie puste słowa. Rzeczywiście chcemy pomagać naszym klientom w rozwiązywaniu także trudnych sytuacji.