beczka beczka
518
BLOG

Dlaczego opłaca się pomagać misjonarzom rzymskokatolickim

beczka beczka Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 13
 Jakiś czas temu , to było jakieś kilka miesięcy postanowiłem wspomóc kilka misji drobnym, jakto się teraz nazywa, darem serca. Nie chcę się chwalić sumą ani tym komu posłałem. Można powiedzieć, że zrobiłem taki mały eksperyment.

 Tutaj taka mała dygresja, że nasz kościół nie ma swojego dziada. Owszem zdarzali się kiedyś, ale widocznie nic nie zarabiali i odeszli  inne miejsca...

Tak więc posłałem te koperty i otrzymałem odpowiedź. Tutaj znowu przemilczę co otrzymałem w odpowiedzi. Mogę tylko powiedzieć, że nie byl to sms zwrotny. 

 

Chce tutaj w ten sposób zachęcić was, zwłaszcza młodzież do dzielenia się nawet drobinką tego co mamy. To na prawdę nie musi być wiele, każdy wdowi grosz będzie sowicie nagrodzony przede wszystkim wdzięcznością i nagrodą od Pana Jezusa. Dla misjonarzy każda pomoc jest ważna.

 Jest też akcent zabobonny-dla tych co nie wierzą-możecie mi uwierzyć lub nie, ale każdy dar serca na misje i Kościół sprawi, że te pieniądze do was powrócą pomnożone, dadzą wam szczęście, a także sprawią, że będziecie hojni-a osoby hojne zawsze trafiają podczas wizyty na smaczny obiad. 

 

 

beczka
O mnie beczka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo