greasemonkey greasemonkey
2062
BLOG

salon25 czyli reaktywacja!

greasemonkey greasemonkey Rozmaitości Obserwuj notkę 147

jak coponiektórzy zdążyli się zorientować powróciłem na salon.

mój stary skrypcik umarł śmiercią naturalną wraz z nadejściem nowego salonu a ja bardzo długo tu nie zaglądałem.

teraz jednak jestem znów.

ponieważ follow wziął to co się dało ze starego skrypcika i zrobił salon25 będę mu pomagał w rozwoju nowego skryptu którego nawet ktoś już używa.

powstało też nowe lubczasopismo (huraa! jestem rednaczem!) http://lubczasopismo.salon24.pl/extensions/ (huraaa!). będą się w nim pojawiały notki moje i followa które będziemy wstawiać wraz z podbijaniem wersji/dodawaniem funkcjonalności itp.

tak więc oto:

wersja 1.0.25 a w niej:

  • zmniejszone tytuły notek na SG i w Aktywnych dyskusjach.
  • ujednolicony styl postów te z LC i bezpośrednie do blogerów wyglądają tak samo. (screen niżej)
  • przechodzenie bezpośrednio do blogu autora (z pominięciem LC) nawet jeśli post na głównej jest z LC (wkrótce pojawi się opcja konfiguracyjna jakby ktoś jednak wolał przechodzić do LC)
  • obsługa chrome - w chromie nie działa oczywiście cross-site ajax więc działa niewiele funkcji ale coś tam działa.

a tak wygląda sg z zainstalowanym pluginem:

jeszcze w kwesti technicznej. z różnych względów prawoklik na poście z lubczasopisma nie może działać natychmiastowo. a więc jak ktoś szybko prawokliknie i otworzy link w nowej karcie to może mu się otworzyć SG.

aby być pewnym że otworzy się notka należy najechać kursorem na tytuł notki i czujnie spoglądać na nika autora.

jak widać na powyższym obrazku domyślnie jest czarny - gdy zmieni się z czarnego na odpowiedni dla blogera kolor wtedy prawoklik zadziała na pewno.

blog poświęcony dodatkowi do firefoxa który usprawnia różne funkcje salonu. Zainstaluj rozszerzenie do firefoxa! Spis wszystkich funkcji Instrukcja instalacji skryptu greasemonkey Strona Główna projektu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości