greasemonkey greasemonkey
64
BLOG

0.05 - youtube!

greasemonkey greasemonkey Polityka Obserwuj notkę 20

no. produktywny weekend.

dzięki świetnemu pomysłowi follow'a jest teraz możliwość łatwego linkowania filmów na youtubie. wystarczy wpisać tak:

[yt:http://www.youtube.com/watch?v=H69eCYcDcuQ]

tylko podać trzeba swojego linka. ten jest mój.

(follow mam nadzieję że nie masz nic przeciwko że wykorzystałem twój kod - mam nadzieję że z taką intencją mi go podesłałeś ;) )

doszła też możliwość przełączania się z pożeracza na ręczną edycję html - w tym celu należy kliknąć link zniknij pożeracza/przywróć pożeracza pod edycją notki.

oczywiście przy ręcznej edycji powyższe makro nie działa i trzeba wklejać cały jutubowy html. dlatego ten wyżej się magicznie nie zmienił w okienko z filmem. tak.

doszło też linkowanie tekstu w komentarzach - wklejone w komentarzu urle będzie można bezpośrednio klikać. tu uwaga. przy dużej ilości komentarzy to może być wyraźnie widoczne w czasie ładowania się strony. jakby co jest standartowo opcja w opcjach. przyjmuje wartości: tak, nie lub jakieś niecenzuralne słowo.

tu wersja greasemonkey i dodatek do firefoxa

no i żeby nie było że kłamię:

no, i szczerze mówiąc to chyba koniec pomysłów na usprawnianie skryptu jak komuś coś przyjdzie do głowy to niech pisze. kto wie...

blog poświęcony dodatkowi do firefoxa który usprawnia różne funkcje salonu. Zainstaluj rozszerzenie do firefoxa! Spis wszystkich funkcji Instrukcja instalacji skryptu greasemonkey Strona Główna projektu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka