greasemonkey greasemonkey
48
BLOG

0.1alfa - przyszłość

greasemonkey greasemonkey Polityka Obserwuj notkę 32

dooooooooooobra. przyszłość jest. w stosunku do wczoraj w każdym razie.

no to jedziemy:

* powiadamianie o nowych komentarzach (myślałem o bazowaniu na obrazku wklejonym z zewnętrznego serwera w profilu)

jest na razie powiadamianie o komentarzach ostatniej - własnej - notki


* backup textarea notek/komentarzy (ludzie ciągle płaczą, że tracą wpisy, bo np. ich wylogowało) - coś a la greasmonkey->textareabackup tylko sprofilowane pd kontem salonu

notek, komentarzy. jest. powinien być ładniejszy.

* oszukiwanie cachu żeby natychmiast widać było nowe komentarze - ale to chyba tylko dla wtajemniczonych, bo zabijemy serwer jeśli wszyscy będą to robić co 30 sek. ;-)

hmmm. ja nie umiem. a to nie jest cache po stronie serwera?

* zgłaszanie do administracji postów jako wartych promowania (jakiś guzik pod postem, zgłoś, zewnętrzny licznik dostępny dla administracji - z rankingiem zgłoszeń)

5 sekund pracy. tylko gdzie zgłaszać :) ?


* lista własnych komentarzy na różnych blogach - co by można było popatrzeć czy są odpowiedzi (być może z zew. bazą danych + ajax(?), albo i samo greasemonkey+GM_SetValue, ciekawe czy GM radzi sobie z ajaxo-podobną komunikacją po https...)

chciałem napisać że się nie da - ale... jeśli z ostatnią własną notką się udało to znaczy że jutro będzie :) baza nawet niepotrzebna   ;)

pomniejsze (absolutnie niezobowiązująco):
* data ostatniego odświeżenia przy prawo-dolnym liczniku komentarzy

jest.

* permalink do notki

gdzie ma być?

* kto zalogowany - przy pisaniu komentarza (trochę popatrzyłem, ale nie sądziłem, że parsowanie otrzymanego HTMLa jest takie obrzydliwe, a nagłówka redirectującego - to by było najprostsze - w GM otrzymać się nie daje)

jest. htmla strasznie trudno się parsuje więc ja tego nie robię. polecam moją niesamowicie sprytną funkcję parseHtmlResponse ;)

wersja greasemonkey i firefoxowa.

ps.

trochę zmian było więc mało testowałem. może się sypac.

ps2.

spodobalo mi się wklejanie filmików.ciąg dalszy:



ps3.

linki poprawione. bry na końcu niet.


blog poświęcony dodatkowi do firefoxa który usprawnia różne funkcje salonu. Zainstaluj rozszerzenie do firefoxa! Spis wszystkich funkcji Instrukcja instalacji skryptu greasemonkey Strona Główna projektu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka