greasemonkey greasemonkey
339
BLOG

1.0 (?) niekończąca się opowieść

greasemonkey greasemonkey Polityka Obserwuj notkę 38

powróciłem sobie po wakacjach. refleksje :

jak mówiłem (są świadkowie jakby co) skrypcik nie dojdzie do wersji 1.0 (nigdy) :>

raz próbował i nowy salon go zaskoczył. potem co prawda znik.

potem spróbował znowu i nowy salon po raptem miesiącu jest prawie gotowy - to co widzę powinno się stać oficialne maksymalnie do końca października - o ile nie ma jakichś strasznych problemów których przez ostatnie 3 dni nie wykryłem.

tak więc oficjajnie zawieszam suport dla skrypcika - bo gadżety nowego salonu całkiem mi się podobają (chociaż odpowiadanie pod komentarzem mogło by jednak być) i ogłaszam wersję 0.9 jako ostatnią.

miło mi jak komuś się przydało, jeśli ktoś ma wizję rozwijać dla nowego salonu - powodzenia, kod jest ogólnodostępny. dzięki za wsparcie wszystkim a szczególnie follow'owi i kwikowi

no i obowiązkowo filmik:

 

 

blog poświęcony dodatkowi do firefoxa który usprawnia różne funkcje salonu. Zainstaluj rozszerzenie do firefoxa! Spis wszystkich funkcji Instrukcja instalacji skryptu greasemonkey Strona Główna projektu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka