groposlug groposlug
19
BLOG

P.Belka

groposlug groposlug Polityka Obserwuj notkę 4

Czy Pan Belka zechciałby nakłonić obecny rząd do zniesienia tego bezsensownego minusa, który wyskakuje mi na koncie co miesiąc i odbiera ostatnich kilkadziesiąt groszy?

Już mi wystarczą minusy za prąd, czynsz, gaz, żarełko oraz inne ponoszone przeze mnie idiotyczne obciążenia państwowe, z których naprawdę rzadko kto co ma.

 

serdecznie pozdrawiam Pana Belkę i z niecierpliwością czekam na jego kolejne pomysły ( i chęć do odwołania wcześniejszych naturalnie) jako wierny i niezłomny podatnik w naszej pięknej, frontem do przedsiębiorcy wychodzącej ojczyzny :)

ukłony!

groposlug
O mnie groposlug

Jestem uciążliwym człowiekiem co wynika z mojej tendencji do zapamiętywania drobnych niby nieistotnych wydarzeń, które lubię analizować

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka