groposlug groposlug
27
BLOG

powódź bez końca

groposlug groposlug Polityka Obserwuj notkę 2

Słabo mi.

Słabo od historii powodziowych.

Biorąc pod uwage, że mało co mnie zalało, nie bez powodu mi słabo.

A jednak lepiej mi na pewno niż ludziom, którym zmyło chałupy, uprawy i utopiło zwierzęta.

Tak mi chodzi po głowie.

Zróbmy coś.

Tak zupełnie razem do kupy będzie tym razem ciężko, bo nie wiem do końca jakby to miało wyglądać.
Ale może niech każdy kogo to nie dotknęło coś zrobi.

Nie wiem, sms, parę kocy, jakieś pieniądze, jakaś żywność.

Polak jest kreatywny, przecież na pewno każdy z nas coś wymyśli.

Wiem, wiem, rząd ma pomagać a pomoc jest z podatków

Ale przecież wiadomo, jak to w praktyce wygląda.

Ja to widze, jak to zieje we mnie codziennie z ekranu.

Szkoda mi każdej z tych osób

Ale to za mało

Brzmi może prosto, ale

Pomóżmy im jakoś....

 

p.s. a takie mnie refleksje ostatnio nachodzą.....

groposlug
O mnie groposlug

Jestem uciążliwym człowiekiem co wynika z mojej tendencji do zapamiętywania drobnych niby nieistotnych wydarzeń, które lubię analizować

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka