groposlug groposlug
19
BLOG

Słaaaaweeeeeeekkkkk

groposlug groposlug Polityka Obserwuj notkę 2

Sławek ja zawsze wymyślił w te pędy, że ubrawszy w mądre słowa

robienie debaty z większą ilością kandydatów to

WIKŁANIE (pieęęęęęękne słowo)

innych kandydatów w debatę Kaczyński Komorowski

Nie chcę podejrzewać tego człowieka o jakieś zaburzenia psychiczne, jednakże

czy ten gość to poważny jest?

A może skoro debaty nie należy robić w TVP1 to rzeczywiście zróbmy w TVN24 niech sobie obejrzą dumni właściciele kablówek i cyfrowych polsatów, a reszta narodu albo niech sobie kupi jakiś dekoder albo niech sobie pływa pontonem w obie strony bo przecież do LICHA NIE MA ŻADNEJ KLĘSKI

no to się wyżyłam

pozdrawiam

 

groposlug
O mnie groposlug

Jestem uciążliwym człowiekiem co wynika z mojej tendencji do zapamiętywania drobnych niby nieistotnych wydarzeń, które lubię analizować

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka