groposlug groposlug
15
BLOG

Palikot

groposlug groposlug Polityka Obserwuj notkę 4

Jeszcze rano to myślałam, że ten człowiek jest durny

 

o 22.00 trafiłam na szkło kontaktowe i od dzwoniącego do dzwoniącego stwierdziłam

- TO NIE PAN PALIKOT - TO NARÓD JEST DURNY

( z cytatow: "Palikot prezentuje pogląd wszystkich ( a przynajmniej większości) Polaków.

"Palikot mówi jak było bo prezydent jest moralnie odpowiedzialny, bo spóźnił się na samolot a potem była presja no może nie taka bezpośrednia ale była

"Jak można obrażać Palikota! - pani niesamowicie sapała- przecież on mówi prawdę, taka była sytuacja jak on mówi. "

"Proszę , zeby nie szukać daleko przypomnieć sobie jak jątrzy PIS"

 

Złego słowa już na tego człowieka nie powiem

Najlepiej pluć na prawo i lewo idąć ulicą

On jest daleko

Ci ludzie za rogiem.


groposlug
O mnie groposlug

Jestem uciążliwym człowiekiem co wynika z mojej tendencji do zapamiętywania drobnych niby nieistotnych wydarzeń, które lubię analizować

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka