groposlug groposlug
14
BLOG

Nowy prezydent

groposlug groposlug Polityka Obserwuj notkę 0

Mam nowego prezydenta

co go każdy zapamięta

że gdy jeszcze głosy liczą

wymachuje szachownicą

 

Mam nowego prezydenta

co go cenię glównie za to

że od paru już tygodni

wychodzimy sobie z Nato

 

Mam nowego prezydenta

z reformami co szerokie

tak że strach doprawdy spojrzeć

w głąb tych reform gołym okiem

 

I co gorsza treść tych reform

co go mądre łby nie zgadną

może się ukazać tylko

gdy reformy wreszcie spadną....

 

Mam nowego prezydenta

zrobi wszystko za bezdurno

było ZOMO były kwiaty

a na końcu cud nad urną

 

Mam nowego prezydenta

co przyjmuje bezkrytycznie

głosy swojej opozycji

byle były niezbyt liczne

 

Mam nowego prezydenta

będą drogi i podwyżki

dla każdego coś milego

no i dla studentów zniżki

 

Mam nowego prezydenta

będzie nowa rzeczywistość

i Norwegia to rzecz jasna

- oczywista oczywistość

 

Mam nowego prezydenta

pierwszą dame mamy także

złego słowa rzec nie można

bo szacunek ma być wszakże

 

Tylko nie wiem czy ktoś tutaj

tak dokładniej zapamiętał

jak deptano bez umiaru

tego

mojego

prezydenta.....

 

 p.s. złamanie na końcu celowe, wlaściwie - załamanie .....

 

 

groposlug
O mnie groposlug

Jestem uciążliwym człowiekiem co wynika z mojej tendencji do zapamiętywania drobnych niby nieistotnych wydarzeń, które lubię analizować

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka