groposlug groposlug
66
BLOG

śniadanie mistrzów czy coś tam

groposlug groposlug Polityka Obserwuj notkę 5

Dzisiaj trafiłam na kolejną fantastyczną audycję na TVN24

Nazywa się to śniadanie mistrzów.

Z cytatów: (naprawdę polecam, warto posłuchać)

-Rozmowa o lekarce, która odmówiła pomocy Wajdzie

 

1. To dupa a  nie lekarka, pod sąd koleżeński z nią (fakt, że pomóc powinna ale od razu dupa?)

Prowadzący: ale czy po stronie Komorowskiego taka lekarka by nie postąpiła aby tak samo?

2. Myślę, że nie (;)) (jasne, wszystkie lekarki od Komorowskiego są święte)

 

----

1. To Kaczyński prowadzi całą tą wojnę a ludzie, którzy na niego głosują po prostu nie interesują się polityką (znowu mi powiedzieli co tam ja jestem)

----

1. Palikot jest niekonwencjonany po prostu a inni też mówią, że Kaczyński ma krew na rękach.

On jest takim kolorem (on jest takim kolorem?????)

Żakowski napisał, że uważa , że to jest normalne, akcesoria języka stały się normalne .......(??????)

2.  Palikot jest jak wentyl, który spuszcza ten wielki nadęty balon kłamstwa napompowany przez innych polityków (ALE ODJAZD~!)

3.  Człowiek wyciąga wnioski. Jeżeli ten incydent, który może był wyjątkowy, kiedy tam było zawirowanie kiedy lądował w Gruzji, pilot odmówił, zostal zwolniony. W związku z tym podejrzewam, że w tym wypadku mogły być naciski.

 

No i fajno

zaraz jeszcze pooglądam

na pewno kolejna audycja bedzie o niebo ciekawsza

w TVN to tak jest

im dalej tym ciekawiej

człowiek się czuje momentami jak partyzant......

 

groposlug
O mnie groposlug

Jestem uciążliwym człowiekiem co wynika z mojej tendencji do zapamiętywania drobnych niby nieistotnych wydarzeń, które lubię analizować

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka