groposlug groposlug
58
BLOG

Jakiś facet, jakiś Tupolew....

groposlug groposlug Polityka Obserwuj notkę 14

Jakiś facet doszedł do wniosku, że popali karteczki w szopie

W ten sposób psychologicznie chyba walczy ze swoim lękiem.

Wcześniej prowadził intrygującą akcję pod hasłem: Tęsknię za Tobą Żydzie

Nasłuchałam się o tym praktycznie wszędzie i naczytałam w necie

Samo właziło do głowy.

Nikt nie przyczepiał się, że gościu oświadczył, że zrobi to bez pozwolenia, przy wilgotności w lesie rzędu 9% z czego moze być fajna zadyma no i może , że ogólnie jakby co trzeba bylo gasić to zdaje się z naszych podatków.

 

Piszę o tym dlatego, bo przypadkiem czytając relację z dzisiejszej akcji w sprawie TU-154 z komentarzy dowiedziałam się, że było to

"rabowanie podatków ludności"

"nielegalna impreza "

"granie trumnami"

"niech tu przywiozą Tupolewa i przetopią go na relikwie"

 

Tak to jest,

palenie szopy rajcuje bardziej niż śledztwo dot. prezydenta

my żyjemy w takim kraju ludzie

Zgoda buduje

groposlug
O mnie groposlug

Jestem uciążliwym człowiekiem co wynika z mojej tendencji do zapamiętywania drobnych niby nieistotnych wydarzeń, które lubię analizować

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka