groposlug groposlug
19
BLOG

To mi się bardzo nie podoba

groposlug groposlug Polityka Obserwuj notkę 6

NIe podoba mi się to, drodzy blogerzy.

Jakbyśmy się nie dzielili, na fanów PO czy na fanów PIS-u oraz tę część kolejną, która woli inne partie albo nie przepada za żadną, ktoś tu kłamie.

Jeśli Sikorski tak jednoznacznie stwierdza, że oto on nie mówił do Premiera Kaczyńskiego tego co twierdzi Kaczyński, to któryś z nich kłamie- i to niestety całkowicie, bo to nie są rozbieżności, które się pogodzić da.

 

I niezależnie od tego, który z nich kłamie, choć na bazie już posiadanych informacji można pewne wnioski wysnuć

to mi się bardzo nie podoba.

I myślę, że coś tu jest poważnie nie tak w tym kraju....

groposlug
O mnie groposlug

Jestem uciążliwym człowiekiem co wynika z mojej tendencji do zapamiętywania drobnych niby nieistotnych wydarzeń, które lubię analizować

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka