gzew gzew
169
BLOG

Tabela ligowa inaczej po 5 kolejkach

gzew gzew Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Wyniki 5 kolejki i moje spojrzenie

Górnik - Lech 2-1 - załadałem, że drużyny z remisu nie będą robic tragedii stąd +2 dla Górnika i -1 dla Lecha. Zagłębie - Cracovia 1-1- tutaj jedynym do przyjęcia dla gospodarzy było ich zwycięstwo, natomiast Cracovia przyjechała do Lubina nie przegrać więc -2 dla Zagłębia. W meczu Podbeskidzie - Korona 2-3 liczyłem na zwycięstwo gospodarzy a z drugiej strony uznałem, że Korona jest w stanie nie przegrać. Okazuje się jednak, że beniaminek będzie miał spore problemy wygrać jakikolwiek mecz, natomiast Korona wykorzystała bezlitośnie błędy miejscowych stąd -3 i +1. Polonia - Bełchatów 2-1 - oczywiście w przypadku Polonii nie mogło byc mowy o innym rozstrzygnięciu jak tylko wygrana, natomiast Bełchatów nie miał co liczyć na punkty w obecnej dyspozycji czyli wynik całkowicie przewidywalny. Ruch - Jagiellonia 1-0 również bez niespodzianki z tym, że Jagiellonia -1 bo remis był w zasięgu. Śląsk - Widzew 1-2 - z pozycji Śląska w grę wchodziło tylko jego zwycięstwo a Widzew realnie był w stanie zdobyć punkt więc -3 i +2. Wisła - Lechia 0-1oceniam to tak jak poprzedni mecz więc -3 i +2. ŁKS - Legia 1-3 zakładałem, że ŁKS może zdobyć punkt ale tylko na zasadzie takiej, że Legia będzie zmęczona lub rozkojarzona po pucharowym meczu. Oglądałem ten mecz i o ŁKS-ie mozna powiedzieć to samo co napisałem o drugim beniaminku. Do tabeli -1 ŁKS.

Bawiąc się takim spojrzeniem na naszą ligę na tę chwile mogę powiedzieć, że przeszacowałem możliwości Podbeskidzia. Na pozycję ŁKS wpływ miały niewatpliwie fatalny terminarz i rozgrywanie meczy jako gospodarz w Bełchatowie. Podobnie trudny terminarz miał niedoszacowany (na razie) Widzew. Remisy w Zabrzu i u siebie z Wisłą były szczęsliwe dla rywali a z Podbeskidziem mecz bezbarwny. Koronarównież niedoszacowana wygrała na wyjeździe 2 mecze, nie wygrała jeszcze u siebie więc jaka jest prawdziwa wartość tej drużyny zobaczymy później.

 

  pkt Kolejki Moje prognozy
    1 2 3 4 5 Suma pkt pozycja
Lech 10 0 0 +2 0 -1 +1 9 6
Śląsk 10 -2 0 +2 +2 -3 -1 11 3
Polonia 10 0 0 0 -3 0 -3 13 1
Legia 9   +2 0 -3 0 -1 10 5
Korona 9 +2 -2 0 0 +2 +2 7 9
Widzew 9 +1 0 0 +2 +2 +5 4 14
Jagiellonia 8 0 0 -2 0 -1 -3 11 3
Górnik 8 +1 -2 0 0 +2 +1 7 9
Ruch 7 0 0 -1 0 0 -1 8 8
Wisła 6 -2 0 0 -2 -3 -7 13 1
Lechia 5 -1 -1 -2 -2 +2 -4 9 6

Bełchatów

3 -1 0 -1 -1 0 -3 6 15
Zagłebie 3   0 0 -2 -2 -4 7 9
Podbeskidzie 3 0 0 -2 +1 -3 -4 7 9
Cracovia 2 -3 -1 0 -1 0 -5 7 9
ŁKS 1 -1 0 0 +1 -1 -1 2 16

 

Szóstą kolejkę przewiduję następująco:

Cracovia - ŁKS - zwycięstwo Cracovii

Bełchatów - Widzew(w planach gospodarzy tylko zwycięstwo, Widzew zakłada conajmniej 1 punkt)

Jagiellonia - Polonia (remis chyba nie będzie złym wynikiem dla obu drużyn ale co się stanie po porażce gości tego nie wie nikt)

Korona - Śląsk (cięzko będzie Koronie wygrać więc z remisu obie drużyny nie zrobią tragedii)

Lech - Wisła (z pozycji Lecha zwycięstwo, Wisłę oceniam na mozliwośc remisu)

Lechia - Górnik - jak wyżej

Ruch - Zagłebie - jak wyżej

Legia - Podbeskidzie - zwycięstwo Legii

gzew
O mnie gzew

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości