Halo Halo
218
BLOG

W związku z aferą eurowizyjną...polecam, ale nie kojarzyć z...!

Halo Halo Kultura Obserwuj notkę 36

Mówię jako wykwalifikowany muzyk, kształcący od prawie dwóch dekad Wasze dzieci:


Eurowizji nie da się słuchać ani oglądać od 20 lat!

Promowane są beztalencia, rąbanki i jak ja to nazywam: wyjce.

Dawało się często zauważyć uprawianie polityki w ocenach zarówno jury jak i publiczności, co jeszcze bardziej wkurzało muzyka.

Eurowizja z muzyką i kulturą muzyczną ma najmniej wspólnego.


W związku z wojną na Ukrainie w tym roku polityka eurowizyjna osiągnęła apogeum i jak się dowiedziałam - wybuchła afera, o czym informuje nawet Salon 24.


Odsłuchałam z ciekawości w necie polską i ukraińską propozycję, bo TV nie mam już od początku kwietnia, gdyż dbam o czystość i świeżość swoich zwojów mózgowych, by się czymś nie zakazić.

Stwierdzam, jak co roku o zdecydowanej większości utworów - obie piosenki dno. Kompletne dno.


Poniżej mój tegoroczny kandydat - zwycięzca, spoza eurowizyjnego spędu, za to na głowę bijący uczestników talentem muzycznym, melodyjnością wokalizy, poczuciem rytmu i dramaturgią wykonania.


GORĄCO POLECAM chcącym umuzykalnic się w niedzielę.

Można też oddawać głosy.

Tylko bardzo proszę bez epatowania politycznymi skojarzeniami i podtekstami, bo ja już mam po kokardę odgłosów psychoz społecznych.


Proszę podziwiać, głosować na mojego kandydata, lub podrzucać swoich z różnych nacji. Zostaną z uwagą i stronniczo - pozytywnym nastawieniem wysłuchani przez mnie. :)


https://mobile.twitter.com/24tp_pl/status/1518514661926256640?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1518514661926256640%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fd-40369595002491907728.ampproject.net%2F2204292129000%2Fframe.html



Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura