hazelhard hazelhard
92
BLOG

Neospasmin

hazelhard hazelhard Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Neo tak napisał do mnie:


"dzis redakcja salonu24 zamknela me konto kasujac przy tym ca. 10K komentarzy jakie tu napisalem.Zabawnie czy moze ponuro  wygladaja odpowiedzi w poszczegolnych dyskusjach do mnie adresowane a skierowane teraz donikad.
Stalo sie to bez slowa informacji,bez dyskusji-czapa i juz.
Regulamin?  Przeciez zasady nie byly tu argumentem.
Nie ma,minelo.
W zwiazku z tym chcialem sie pozegnac.
Pozegnac proszac zarazem  o powieszenie  niniejszego textu w salonie24 jako Twojej notki.
Po to by  inni konsumenci salonu24 mogli zrozumiec co wg jego redaktorow
znaczy wolnosc wypowiedzi i zebym zwyczajnie mogl sie pozegnac."

Jest mi przykro, bo Neo to jeden z najinteligentniejszych Dyskutantów na Salonie.

Salonie 24,

Pozbyłeś się już wielu wspaniałych Ludzi. Ludzi, którzy Wam się nie podobali, bo nie należeli do opcji religijno-fundamentalistycznej. Niedługo upodobnisz się do Radia Maryja i zamkniesz w swoim grajdołku rządzonym przez cwanych facetów w sutannach.

Ja piszę w Studio Opinii (http://studioopinii.pl). Dużo ciekawiej, i swobodniej. Warto przeczytać tam wywiad z profesorem Kleiberem, a także kolejne odcinki mojej Sagi o Niebieskim Laserze.   

 

 

 

 

 

hazelhard
O mnie hazelhard

przeprowadzam wirtualna sanacje polskiej nauki Every day I get up and look through the Forbes list of the richest people in America. If I'm not there, I go to work. (Robert Orben) When you reach for the stars you may not quite get one, but you won't come up with a handful of mud either (Leo Burnett).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości