hazelhard hazelhard
46
BLOG

Manifa

hazelhard hazelhard Kultura Obserwuj notkę 11

Za parę dni Manifa!!! Robię wszystko, żeby móc pójść i zamanifestować to, co mam do powiedzenia.

Przygotowuję wielki transparent, prasuję koszulę, piorę krawat zalany czerwonym winem i pastuję buty zniszczone solą rozpuszczającą lód w zimie.

Mam nadzieję, że na Manifie spotkam moich Przyjaciół z Salonu24.  Poznacie mnie łatwo, bo tylko ja będę miał taki transparent, i tylko ja będę skandował to, co Kobietom jest naprawdę potrzebne.

Tylko ja wiem, jak wyzwolić Kobiety spod opresji mężczyzn!

Więcej na alfaomega.webnode.com/news/micha%C5%82%20leszczy%C5%84ski%3a%20manifa/

hazelhard
O mnie hazelhard

przeprowadzam wirtualna sanacje polskiej nauki Every day I get up and look through the Forbes list of the richest people in America. If I'm not there, I go to work. (Robert Orben) When you reach for the stars you may not quite get one, but you won't come up with a handful of mud either (Leo Burnett).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura